Η παιδεία είναι το σημαντικότερο θέμα για
όλα τα πράγματα μέσα στην κοινωνία. Παιδεύω ουσιαστικά σημαίνει βοηθάω το παιδί
να διαμορφώσει την προσωπικότητα του με Αρχές.
Παιδεία –
Εκπαίδευση
Η διαφορά μεταξύ τους θα μπορούσε να γίνει
ευκολότερη εάν τις αντικαθιστούσαμε με τις λέξεις ανέλιξη και εξέλιξη. Αν και η
εκπαίδευση μπορεί να αφορά λεπτές έννοιες δεν παύει να είναι μια αύξηση στον
οριζόντιο άξονα δηλαδή στο φυσικό επίπεδο, δηλαδή αποκτά δεξιότητες που έχουν σχέση
με την επιβίωση του και την λειτουργία του στο υλικό επίπεδο, αυτό εννοώ
οριζόντιο άξονα, δηλαδή δεν τον ανεβάζει.
Αντίθετα η ανέλιξη αφορά τον κατακόρυφο άξονα, όπου ο άνθρωπος τείνει να
συναντήσει και να βιώσει τον εαυτό του, δηλαδή πλησιάζει ολοένα και εγγύτερα
τον πραγματικό του εαυτό, αυτόν που είναι ένα με την Νομοτέλεια της
Δημιουργίας.
Οπωσδήποτε η παιδεία είναι έννοια ευρύτερη
και περιέχει μέσα της και την εκπαίδευση την οποία όμως υπερβαίνει.
Το φυσικό μας
σώμα, ένας μηχανισμός υπερτεχνολογίας
Η εκπαίδευση αφορά όλον τον οργανισμό
μας αν και ο εγκέφαλος είναι αυτός που ελέγχει τα πάντα και αποφασίζει.
Χρησιμοποιούμε έναν μηχανισμό
υπερτεχνολογίας που είναι το φυσικό μας σώμα, για να λειτουργούμε σε αυτό το
επίπεδο. Θα μπορούσαμε να το παρουσιάσουμε ως συγκρότημα μονάδων (τα κύτταρα)
που διαθέτουν υπερευφυία και τα οποία συντονίζονται από έναν υπερυπολογιστή
(τον κεντρικό εγκέφαλο), ικανό να κάνει άπειρες ταυτόχρονες λειτουργίες και ο
οποίος συνδέει το όλο σύστημα με το σύνολο της Ζωής, με το σύνολο της
Δημιουργίας. Η σύνδεση αυτή γίνεται αντιληπτή με φαινόμενα όπως της τηλεπάθειας
ή όπως όταν μας συμβαίνει να σκεφτόμαστε κάποιον έντονα και αυτός να μας
τηλεφωνεί στα επόμενα λεπτά ή τις επόμενες ημέρες .
Ο εγκέφαλος μας είναι εργαλείο αφάνταστης
πολυπλοκότητας και αποτελεσματικότητας, το οποίο προσλαμβάνει, αναλύει,
συνθέτει και συμπεραίνει δίνοντας μια εικόνα του εξωτερικού περιβάλλοντος και
όχι μόνο.
Λειτουργεί ταυτόχρονα σε πολλά επίπεδα
παρότι εμείς σχετιζόμαστε περισσότερο με το συνειδητό επίπεδο.
Η παιδεία λοιπόν μπορεί να παρομοιαστεί με
τον προγραμματισμό ενός ηλεκτρονικού υπερυπολογιστή και με τις κατάλληλες
πληροφορίες που θα οδηγήσουν τον άνθρωπο σε αυτοδιαμόρφωση κατάλληλη για να
εκπληρώσει την αποστολή του, τον λόγο του, το πρόγραμμα του όπως αυτό
αποφασίστηκε ουσιαστικά από τον ίδιο.
Η παιδεία στο
σωματικό επίπεδο
Στο σώμα μας η παιδεία υλοποιείται με την
συστηματική χρήση του. Κάθε τι μαθαίνεται, χρησιμοποιείται με την άσκηση και
αυξάνεται. Τα εγκεφαλικά κύτταρα έχουν την εκπληκτική ικανότητα να μαθαίνουν
και να εξελίσσονται. Δημιουργούν νέες
διασυνδέσεις που η κάθε μια δεσμεύεται να δονείται σε συγκεκριμένη συχνότητα,
την οποία αυξάνει σε εύρος (αντήχηση)
κάθε φορά που δονείται. Υπάρχει λοιπόν και εδώ εκπαίδευση (δεξιότητες
σωματικές) αλλά και παιδεία (υπέρβαση).
Η παιδεία του
πολίτη
Η παιδεία είναι τεράστιο κεφάλαιο το οποίο
αποσκοπεί ουσιαστικά την δημιουργία πολίτη ώστε αυτός να δομήσει πολιτεία και
αμφίδρομα. Το ένα δημιουργεί το άλλο και αντίστροφα.
Στο επίπεδο της πολιτείας, η παιδεία είναι πρωταρχικής σημασίας γιατί
διαμορφώνει τους πολίτες της πολιτείας.
Είναι όπως το φυσικό μας σώμα. Και αυτό
διαμορφώνει προγραμματισμένα τα κύτταρα του έτσι ώστε λειτουργώντας κατάλληλα
να του επιτρέπουν να επιτελεί τους σκοπούς που θέτει ο άνθρωπος. Η κάθε σειρά
κυττάρων δεσμεύεται σε έναν ρόλο από τον οποίο δεν φεύγει ποτέ. Την ίδια στιγμή
το κάθε κύτταρο διατηρεί την ταυτότητα του και λειτουργεί με τον προγραμματισμό
του. Όλα μαζί να κύτταρα, τα όργανα και
οι ιστοί επιτρέπουν στον άνθρωπο που χρησιμοποιεί το σώμα να εκτελεί τα σχέδια
του που είναι ποιοτικά πολλές τάξεις ανώτερα από αυτά του κάθε κυττάρου αλλά
και του αθροίσματος τους.
Κάθε τι διαθέτει νοημοσύνη, στόχο, σκοπό και
ευφυΐα που του επιτρέπει να εκτελεί την αποστολή του. Ακόμη και ένα ηλεκτρόνιο
ξέρει τι έχει να κάνει.
Μέσα στην παιδεία
του πολίτη υπάρχει και η παιδεία της υγείας
Ο άνθρωπος δημιουργήθηκε με άνοση δόμηση.
(π.χ όταν φτιάχνεται το αυτοκίνητο η οιαδήποτε κατασκευή φτιάχνεται με την
μεγαλύτερη δυνατή τελειότητα και χωρίς ψεγάδια). Όπως όμως φτάσαμε τα πράγματα,
έχουμε μη υγιή πολιτεία και μη υγιείς πολίτες και σαφώς εδώ πρέπει να αναλάβει ρόλο
η παιδεία ώστε ο πολίτης να μάθει να παραμένει υγιής. Δεν θα μπορέσουμε να
δημιουργήσουμε μια υγιή πολιτεία εάν τα κύτταρα της, οι πολίτες της δεν γίνουν
υγιείς. Ο πολίτης πρέπει να δεχτεί παιδεία για να συμβεί αυτό.
Η υγεία είναι πρωταρχική κατάσταση. Εάν δεν
αποκαταστήσουμε την υγεία δεν μπορούμε να αποκαταστήσουμε τίποτε στους
ανθρώπους.
Η υγεία είναι εντολή προς τον άνθρωπο και
στην Ελλήνων Συνέλευση, υπάρχει ο όρκος της Υγείας. Αυτό σημαίνει ότι η υγεία
είναι καθοριστικός παράγων λειτουργίας του πολίτη και της πολιτείας.
Εμείς το έχουμε πάει λίγο στραβά μέχρι τώρα.
Μας οδηγήσανε να πιστεύουμε ότι η υγεία είναι θείο δώρο που το πήραμε μεν αλλά
αυτός που μας το έδωσε πρέπει να το συντηρεί και όχι εμείς που το έχουμε. Και
μόλις μας συμβεί κάτι, αντί να επιστρέψουμε και να δούμε τι έχουμε κάνει
στραβά, αρχίζουμε το γιατί θεέ μου.
Ο άνθρωπος πρέπει να αντιληφθεί ότι είναι
υπεύθυνος για την υγεία του, και χρειάζεται την κατάλληλη παιδεία γι’ αυτό.
Αλλά υγεία σημαίνει επίσης να καλλιεργείς,
δηλαδή να χρησιμοποιείς τις ικανότητες που έχεις για να μπορείς να τις συντηρείς, γιατί
υπάρχει και αυτό, η συντήρηση της υγείας.
Η παιδεία σε οδηγεί πως να χρησιμοποιείς
τους πόρους σου, να τους συντηρείς και να τους επαυξάνεις.
Στην παιδεία αυτά που μαθαίνω πρέπει να
έχουν σχέση με την δημιουργία του εαυτού μου και την σωστή ζωή μου σε αυτή την
Γη.
Την παιδεία την έχουμε προσανατολίσει
τελείως στο θέμα της επιβίωσης και της εξέλιξης, αλλά πάντα αυτά συνδέονται με
την απόκτηση των αναγκαίων προς την ζωή πόρων.
Πριν ολίγες ημέρες, υπήρξε ένα περιστατικό
που δυο αδέλφια συνεπλάκησαν με τον ελεγκτή στο τραίνο και τον σακάτεψαν. Του
έσπασαν σιαγώνα και πλευρές. Ο πατέρας υποστηρίζοντας τα παιδιά του έλεγε ότι
τα παιδιά του έχουν ανώτερο πτυχίο στην Αγγλική γλώσσα και έχουν πολύ καλή
επίδοση στο σχολείο και είναι καλά παιδιά. Θεωρούσε ότι τα παιδιά του επειδή
παίρνουν ακαδημαϊκή μόρφωση γίνονται σωστοί άνθρωποι, έχουν λάβει παιδεία.
Βλέπουμε ότι και οι γονείς ακόμα δεν ξέρουν τι είναι αυτό που πρέπει να δώσουν
στα παιδιά τους.
Στόχος της
παιδείας είναι η σύμμετρη ανάπτυξη της προσωπικότητας
Η παιδεία πρέπει να οδηγεί τον άνθρωπο να
αναπτύξει σύμμετρα τον εαυτό του, την προσωπικότητα του, όλες τις ιδιότητες του
για να υπάρχει ισορροπία. Δηλαδή εάν κάτι δεν ισορροπείται από κάτι άλλο, π.χ η
δύναμη εάν δεν ισορροπείται από την λογική, τον λόγο, την αιδώ, και όλες τις
αξίες και αρχές, γίνεται επικίνδυνη και καταστροφική. Είναι φρικτό το προσωπείο
της χωρίς έλεγχο δύναμης.
Ουσιαστικά παιδεία είναι να αναπτύξω μέσα
στο παιδί τις αρετές και μιλάμε για το παιδί, γιατί από αυτό βγαίνει ο πολίτης.
Επομένως η μόνη πραγματική παιδεία είναι να
ωθήσω το παιδί να εκφράσει αυτές τις Αξίες, και τις Αρχές, δηλαδή τον
πραγματικό εαυτό του. Όλα τα άλλα που συμβαίνουν αποτελούν στρεβλώσεις.
Άλλο μαθαίνω μια οιαδήποτε τέχνη, δηλαδή αποκτώ
δεξιότητες και άλλο αναδεικνύω στο περιβάλλον μου τον άνθρωπο που είμαι. Η
δεξιότητες – όπως δηλώνει και ο ίδιος ο όρος – είναι μονομερείς, αφορούν την
δεξιά πλευρά που ελέγχεται από το αριστερό εγκεφαλικό ημισφαίριο. Κάνεις ό,τι
κάνεις με το δεξί, με το “καλό χέρι”. Εάν μπορούσανε να είναι και με το
αριστερό μαζί ταυτόχρονα σε ίσο μέτρο τότε θα υπήρχε πραγματική ισορροπία στον
άνθρωπο και θα ήταν μέσα στον στόχο και σκοπό του. Οι δεξιότητες δεν οδηγούν
πουθενά πραγματικά. Δεν μπορείς να παίξεις κάποιο αξιόλογο μουσικό όργανο με το
δεξί μόνο χέρι.
Παιδεία – Πρώτιστο
μέλημα της Πολιτείας
Η Πολιτεία σε σχέση με τον πολίτη
είναι ότι ο άνθρωπος με τα κύτταρα του. Τα κύτταρα όλα μαζί απαρτίζουν το σώμα,
το οποίο είναι απαραίτητο για να εμφανιστεί ο άνθρωπος στο επίπεδο αυτό της
Δημιουργίας και να δρα μέσα στον χωροχρόνο, να δημιουργεί και να μπορεί να
συνειδητοποιεί τις συνέπειες των πράξεων του και της δημιουργίας του.
Όπως τα έργα του ανθρώπου είναι πολλές
τάξεις υψηλότερες από την κυτταρική λειτουργία στο ολικό άθροισμα της, κατ’
ανάλογο τρόπο και οι σκοποί της Πολιτείας θα πρέπει νοηθούν ότι είναι πολλές τάξεις παραπάνω από τους σκοπούς και
τα έργα του ανθρώπου, όπως είναι σε αυτό το επίπεδο. π.χ. ένα ρολόι αποτελείται
από πολλά γρανάζια και δείκτες που κινούνται, όμως όταν το κοιτάμε εμείς βλέπουμε
την ώρα. Τα γρανάζια κρατώντας την θέση τους και επιτρέποντας στο ρολόι να
δουλεύει ρυθμικά και σωστά κάνουν κάτι πολύ περισσότερο από το άθροισμα των
κινήσεων τους.
Η “Πολιτεία” και ο
“Πολίτης Σήμερα
Το πραγματικό ερώτημα θα ήταν εάν υπάρχει
πολιτεία και πολίτης σήμερα και η εύλογη απάντηση μάλλον είναι αρνητική.
Μια απλή ματιά δείχνει αμέσως ότι αντί για
πολιτεία έχουμε μια εταιρεία α.ε. που διαχειρίζεται την εξουσία ανελεύθερα και
με δουλοπρεπή υπακοή σε εξωτερικά κέντρα εξουσίας.
Αλλά ούτε και πραγματικός πολίτης υπάρχει. Ο
όρος “πολίτης” σήμερα είναι εντός παρενθέσεων. Ο πραγματικός πολίτης είναι
ελεύθερο ον και άρα υπεύθυνο για την ζωή του, το άτομο του και το περιβάλλον
του, είναι ιδιοκτήτης και φύλακας-υπερασπιστής του ζωτικού του χώρου που παρέλαβε
από τους προγόνους του και τον οποίο αποκαλεί πατρίδα. Είναι αυτός, που ως ίσος
μεταξύ ίσων, αποφασίζει για την ζωή του σεβόμενος τον εαυτό του και επομένως
και τους ομοίους του και ίσους του. Ενδιαφέρεται επομένως για τα κοινά και
διατηρεί το δίκαιο του και τα δικά του, γιατί είναι τα δώρα της Δημιουργίας
προς αυτόν για να επιτελέσει το Κοσμικό του έργο, πάντα μέσα στα πλαίσια του
στόχου και του σκοπού του ως ανθρώπου.
Σήμερα λοιπόν, συμπερασματικά θα λέγαμε ότι
η ανώνυμη εταιρεία «Ελληνική Δημοκρατία α.ε.» δεν προσφέρει στον υπήκοο της, αντίθετά
τον εκμεταλλεύεται και διατηρεί έτσι μια επίφαση πολιτείας. Δεν ενδιαφέρεται
για την υγεία του, την αφθονία του, την ελευθερία του, την παιδεία του. Το
ενδιαφέρον της είναι όμοιο με του εκτροφέα για το βιός του.
Η Παιδεία στις
Ημέρες της Ελλήνων Πολιτείας
Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την παιδεία
ως τον κρισιμότερο και τον πιο νευραλγικό τομέα της
κοινωνίας και προς αυτό τον σκοπό προγραμμάτισε να διαθέσει τεράστια κεφάλαια
ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των
Ελληνοπαίδων. Η παιδεία θα είναι ολοκληρωμένη, αληθινό χτίσιμο σώματος, ψυχής
και πνεύματος, σύμμετρη ανάπτυξη της προσωπικότητας με σεβασμό στην
ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Το κάθε παιδί έχει τον δικό του χρόνο που
εγκαθιστά τις λειτουργίες του την μία μετά την άλλη όπως πρέπει. Δεν μπορείς να
το βιάσεις να κατορθώσει κάτι χωρίς συνέπειες αρνητικές. Απαιτείται γνώση και
σεβασμός προς αυτό για να πάρει την βοήθεια και τα κατάλληλα ερεθίσματα για να
αναπτυχθεί σύμμετρα και κατάλληλα για τον σκοπό και στόχο του.
Χωρίς κανένα
οικονομικό περιορισμό τα σχολεία θα έχουν κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή,
ακόμη και θέατρα μάθησης. Το σχολείο θα μπορεί να ικανοποιεί και να αναπτύσσει κάθε δημιουργική
ικανότητα των Ελληνοπαίδων.
Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε
σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά
αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην
Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα
σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα
έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την
απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε
συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων
και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται. Θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε τον οργανισμό
μας με έναν φορητό υπερυπολογιστή με μπαταρίες επαναφορτιζόμενες. Κάθε βράδυ
επαναφορτίζονται κατά τον βαθύ ύπνο ειδικά στον πρώτο ήμισυ της νύκτας. Το
παιδί έχει να χρησιμοποιήσει πολύ κινητική ενέργεια και πρέπει να
χρησιμοποιήσει ικανό μέρος της για να μπορεί να χρησιμοποιήσει ενέργεια για την
νόηση του. Άλλωστε ο συνειδητός νους είναι πιο αργός και ικανοποιείται με
λιγότερη ενέργεια. Όταν υπάρχει πολύ διαθέσιμη ενέργεια πρέπει να έχει μάθει να
την χρησιμοποιεί για δημιουργία και αυτό είναι θέμα που το παιδί δεν κατέχει
ακόμη. Έτσι θα χρειαστεί να κουραστεί σωματικά με το παιγνίδι για να μπορεί να
ηρεμήσει και να ισορροπήσει.
Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες
εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για
την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να
συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό
όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των
καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική,
γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα
παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής,
μόνο εντός του σχολείου .
Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος
σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από
την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό
σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την
δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο
αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη
σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος
μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά
εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ). ΔΟΥΛΕΙΆ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗ
Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που
είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι
αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα
καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο
με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε
προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής
διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό)
και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα
συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι
απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης
γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και
την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει
«κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι
είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε
προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής
διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα
Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες,
σε πραγματική βάση.
Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης
κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό
τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις
βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε
χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του
ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και
πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες
ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις
συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι
πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε
καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της
κοινωνίας.
Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το
πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και
αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς
κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι
ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και
αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο
έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως
υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό
Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι
οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του
λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους
κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους
και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα
της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής
ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του
Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει
την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά
του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα
προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας
για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας
την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών
που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση
ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
Θα οργανωθούν
ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα
επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε
να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν
τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση»,
ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα
επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων
Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη –
κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε
ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με
περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα
οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον
πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου