Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ

 , , , ,


Με το νέο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο Μετανάστευσης θα προκύψουν λύσεις ή νέα προβλήματα στον γόρδιο δεσμό της μετανάστευσης; Mία γρήγορη απάντηση θα ήταν, ότι αυτό εξαρτάται από την γεωγραφία της κάθε ευρωπαϊκής χώρας. Για τις βόρειες χώρες είναι σαφέστατα ευνοϊκότερο, για τις χώρες του Νότου που είναι πύλες εισόδου μεταναστευτικών ροών είναι δυσμενέστερο. Για την χώρα μας η οποία έχει μεγάλης έκτασης ευρωπαϊκά σύνορα και μάλιστα σε κοντινή απόσταση από την περιοχή που προέρχονται και υποκινούνται οι ροές (Τουρκία) είναι στην κυριολεξία καταστροφικό.

Το περίεργο είναι ότι για ένα θέμα ύψιστης σημασίας από ελληνικής πλευράς, που έχει ξεσηκώσει κατά τόπους όλη την Ελλάδα και έχει φτάσει επανειλημμένα στα όριά τους τις κοινωνίες των νησιών και τον Έβρο, πολύ λίγα στοιχεία είναι γνωστά. Το πλέον ανησυχητικό είναι ότι 'έχει εξαφανιστεί ο πολιτικός διάλογος. Ακόμα και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός τάχθηκε υπέρ και επισπεύδων για το νέο σύμφωνο (συνάντηση με τους τρεις δημάρχους από Βόρειο Αιγαίο-3 Μαρτίου). Άραγε δεν ήταν επαρκώς ενημερωμένος ή ήταν γνώστης και απόκρυπτε την πραγματικότητα;

Πως αλλιώς να εξηγηθεί ότι δύο μέρες αργότερα στην Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, ο εισηγητής της ΝΔ για το σύμφωνο και όλοι οι κυβερνητικοί βουλευτές τοποθετήθηκαν σφόδρα ενάντια; Μέχρι και ο υπουργός Μετανάστευσης κ. Μηταράκης εξέφραζε τους έντονους προβληματισμούς του! Γενικά οι βουλευτές από όλα τα κόμματα τάχθηκαν κατά του νέου συμφώνου, πάντα υπό το πρίσμα της ιδεολογίας του κάθε ενός. Τι πρόκειται όμως να συμβεί, ποιος είναι ο απώτερος σκοπός του νέου συμφώνου και ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που εισαγάγει;

Το "περίεργο" είναι ότι δημιουργεί έλξη των ροών (αντί της αποτροπής ή της ενθάρρυνσης μέσω νόμιμων οδών) από την μία και από την άλλη εγκλωβίζει τεράστιο μεταναστευτικό πληθυσμό στα σύνορα, σε συγκεκριμένα σημεία που θα δηλώσει το κάθε κράτος-μέλος. Αυτός ο πληθυσμός θα βρίσκεται σε αναμονή, είτε για τη θετική απόφαση ασύλου, είτε για να απελαθεί-επιστραφεί.

Ο ευρωπαίος Επίτροπος κ. Σχοινάς απέκλεισε τις μετεγκαταστάσεις κατευθείαν από τις χώρες που προέρχονται οι ροές και υπάρχουν προσφυγικά καμπ, ενώ δεν ανέφερε οτιδήποτε για εξέταση ασύλου εκτός EΕ που είναι καθολικό αίτημα. Είναι σαν να προσκαλεί η Ευρώπη λέγοντας "ελάτε στα σύνορα και εκεί επί τόπου θα κριθεί, αν δικαιούστε την είσοδο εντός ΕΕ ή όχι". Για τις μεν χώρες του Νότου που βρίσκονται υπό μεταναστευτική πίεση υπάρχει ένα πολύ σφιχτό πλαίσιο καθώς οι υποχρεώσεις είναι λεπτομερείς και αυστηρές, ενώ αντίθετα στα υπόλοιπα κράτη-μέλη που θα κληθούν να παρέχουν αλληλεγγύη δεν υπάρχουν δεσμευτικές διατάξεις (πχ για τις μετεγκαταστάσεις).

 

Άσυλο και γκρίζες ζώνες
Πρόσφατη δήλωση του υφυπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας αποκάλυψε ότι όταν ασκούσε την προεδρία της ΕΕ πέρασε ο ίδιος πολλά Σαββατοκύριακα τηλεφωνώντας σε ομολόγους του ρωτώντας τους, εάν θα ήταν πρόθυμοι να υποδεχτούν άλλους 50 ή έστω 10 πρόσφυγες και ότι η αντιμετώπιση των προσφύγων είναι η αχίλλειος πτέρνα της ΕΕ! Οι μετεγκαταστάσεις, ούτε για επικοινωνιακούς λόγους δηλαδή δεν γίνονται!

Ούτε όμως στις επιστροφές υπάρχει ή προβλέπεται κοινός μηχανισμός ή πολιτική, ενώ τα μέχρι τώρα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά χαμηλά. Μόνο 30% οι επιστροφές επί του συνόλου των απορριπτικών αποφάσεων (στοιχεία για το σύνολο της ΕΕ, στην Ελλάδα το ποσοστό είναι πολύ λιγότερο). Όλα αυτά μέσα από ένα εξαιρετικά γραφειοκρατικό σύστημα, το οποίο στην πράξη απέτυχε παταγωδώς στην Ελλάδα και ειδικά στα νησιά.

Απώτερος σκοπός του συμφώνου είναι να σταματήσουν πλήρως οι δευτερογενείς μετακινήσεις εντός ΕΕ. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι «ο αριθμός των αιτήσεων διεθνούς προστασίας είναι σχεδόν τετραπλάσιος σε σχέση με τον αριθμό των αφίξεων. Η τάση αυτή υποδηλώνει ότι οι αιτούντες δεν υποβάλλουν αίτηση στο πρώτο κράτος-μέλος άφιξης και υποβάλλονται πολλαπλές αιτήσεις διεθνούς προστασίας εντός της ΕΕ». Έτσι το άσυλο γίνεται πιο "αυστηρό" ως προς την επιστροφή για εξέταση στην πρώτη χώρα εισόδου, εν προκειμένω την Ελλάδα.

Με λήψη βιομετρικών χαρακτηριστικών και κοινή πρόσβαση από όλα τα κράτη μέλη, ο στόχος είναι ενιαία απονομή και γρήγορη απόδοση ασύλου και όλες οι διαδικασίες να γίνονται στα σύνορα. Δικαίωμα εισόδου εντός ΕΕ θα έχει μόνο όταν κάποιος λαμβάνει άσυλο. Αυτόματα αυτό "μετασχηματίζει" τις περιοχές που λαμβάνουν χώρα αυτές όλες οι λειτουργίες του μεταναστευτικού σε ουδέτερες-γκρίζες ζώνες!

Οι υπόλοιποι θα παραμένουν στα σύνορα περιμένοντας τον δρόμο της επιστροφής. Κάθε χρόνο κατά μέσο όρο 370.000 υπήκοοι τρίτων χωρών λαμβάνουν αρνητική απάντηση στην αίτησή τους για διεθνή προστασία, αριθμός που αντιπροσωπεύει περίπου το 80 % του συνολικού αριθμού των αποφάσεων επιστροφής που εκδίδονται κάθε χρόνο (στοιχεία για το σύνολο της ΕΕ).

 

Νέο σύμφωνο και Τουρκία
Για να διατηρηθεί επομένως η ζώνη Σένγκεν αλώβητη ώστε να μην υπάρχουν ενδοκοινοτικοί έλεγχοι, όλη η διαχείριση της μετανάστευσης θα μεταφερθεί στα σύνορα της ΕΕ και εκεί θα υπάρξει όπως καταλαβαίνουμε τρομακτική πίεση. Η πραγματική βόμβα όμως θα αφορά αποκλειστικά την Ελλάδα (και Κύπρο). Με τεράστιο μήκος χερσαίων και θαλασσίων συνόρων έναντι τρίτων χωρών και με την γείτονα χώρα να εργαλειοποιεί με ραδιουργία τις μεταναστευτικές ροές απάνθρωπα για την ικανοποίηση των επεκτατικών της σχεδίων, έρχεται τώρα προσθετικά το νέο ευρωπαϊκό σύμφωνο μετανάστευσης να "βοηθήσει" την Τουρκία και μέσω αυτού να αφαιρέσει από την Ελλάδα μέχρι και κυριότητα επί εθνικού εδάφους!

Συγκεκριμένα αναφέρει το ευρωπαϊκό κείμενο του συμφώνου: «Περάτωση της διαδικασίας στα σύνορα και δικαίωμα εισόδου στο έδαφος του κράτους-μέλους: Όταν η διαδικασία ασύλου βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη κατά τη λήξη της προθεσμίας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας στα σύνορα, ο αιτών επιτρέπεται να εισέλθει στο έδαφος του κράτους μέλους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ασύλου. Η είσοδος δεν επιτρέπεται όταν ο αιτών δεν έχει πλέον δικαίωμα παραμονής και δεν του επιτρέπεται να παραμείνει» (έχει απορριφθεί η αίτηση ασύλου).

Δηλαδή οι υπερδομές που κατασκευάζονται αυτήν την στιγμή στα νησιά Σάμο, Λέρο και Κω για να εξυπηρετήσουν αυτόν το σχεδιασμό, δεν θα θεωρούνται ελληνικό έδαφος, αν δε προσθέσουμε και τον γεωγραφικό περιορισμό που υπάρχει αυτήν την στιγμή στα νησιά Χίο, Λέσβο, Σάμο, Λέρο και Κω, σύμφωνα με το νέο σύμφωνο, η έκταση ολόκληρων των 5 νησιών δεν θα είναι ελληνικό έδαφος! Η επιλογή βέβαια των χώρων και των δομών είναι του κράτους-μέλους (κυβέρνησης) όπως αναφέρεται σε άλλο σημείο: «μπορούν να επιλέξουν τους τόπους όπου θα δημιουργήσουν τις αναγκαίες για τον σκοπό αυτό εγκαταστάσεις οπουδήποτε στα εξωτερικά σύνορα ή κοντά στα εξωτερικά σύνορα», ενώ σε περίπτωση υπερπληθυσμού θα μπορούν να στεγάσουν τους αιτούντες άσυλο σε άλλους τόπους (νέες δομές).

 


Πόλεις μεταναστών
Συγκεκριμένα σημειώνεται: «η εξαίρεση αυτή θα πρέπει να εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση προσωρινής υπέρβασης της επιχειρησιακής ικανότητας στους εν λόγω τόπους, δεδομένου ότι τα κράτη μέλη θα πρέπει να στοχεύουν στην παροχή επαρκούς χωρητικότητας στους εν λόγω τόπους, λαμβανομένου υπόψη του αναμενόμενου φόρτου των αιτήσεων». Έτσι εξηγείται λοιπόν η "ανάγκη" για τεράστιους χώρους εκατοντάδων στρεμμάτων. Μ' αυτόν τον τρόπο δεσμεύουν τα νησιά και τον Έβρο με την δημιουργία στην κυριολεξία πόλεων μεταναστών πάνω στα ελληνοτουρκικά σύνορα και μάλιστα κατ' επιλογή του ελληνικού κράτους!

Ο νέος όρος που εισέρχεται, "έλεγχος διαλογής στα σύνορα" είναι το αρχικό στάδιο με την παράνομη άφιξη μεταναστών, της συλλογής πληροφοριών (υγεία, ταυτότητα, βιομετρικά δεδομένα-δακτυλικά-φωτογραφία, έλεγχος ασφαλείας σε εθνικές και ενωσιακές βάσεις για το αν αποτελεί απειλή). Πρέπει κατά το νέο σύμφωνο αυτός ο έλεγχος, να έχει ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών (μέγιστο 10). Όσοι δεν υποβάλλουν αίτηση ασύλου, όσοι κρίνονται επικίνδυνοι για την ασφάλεια και όσοι προέρχονται από χώρες με χαμηλό προσφυγικό προφίλ (κάτω του 20%) οδηγούνται προς επιστροφή.

Οι υπόλοιποι που καταθέτουν αίτηση ασύλου, αυτή εξετάζεται εντός 12 εβδομάδων. Σε όσους απορριφθεί πρέπει να κινηθεί η διαδικασία της επιστροφής εντός πάλι 12 εβδομάδων. Έχουμε δηλαδή περίπου 6 μήνες θεωρητικής παραμονής (στην καλύτερη περίπτωση) μεταναστών στα σύνορα. Επιπλέον του χρόνου αυτού η κράτηση σε ΠΡΟΚΕΚΑ (προαναχωρησιακό κέντρο) δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 6 μήνες «...περίοδος 6 μηνών κατ' ανώτατο όριο, η οποία μπορεί να παραταθεί σε ορισμένες περιπτώσεις για πρόσθετη περίοδο έως 12 μηνών ».

Γι αυτό βλέπουμε στον Έβρο και παρά την υπόσχεση περί μη μεγέθυνσης του ΚΥΤ, ζητείται επιτακτικά η αύξηση της χωρητικότητας του ΠΡΟΚΕΚΑ. Συνολικά ζητείται η μετατροπή των συνόρων σε ένα απέραντο προαναχωρησιακό κέντρο, για λογαριασμό της ΕΕ. "Πριμοδότηση" υπάρχει για τα ασυνόδευτα παιδιά και τα παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών μαζί με τα μέλη της οικογένειάς τους, που θα πρέπει να εξαιρούνται από τη διαδικασία στα σύνορα, εκτός εάν υπάρχουν λόγοι ασφάλειας.

 

Τα σώματα ασφαλείας
Επίσης «τα κράτη-μέλη να συνεργάζονται μεταξύ τους και με την Επιτροπή, ιδίως μέσω της ομάδας επαφής (αυτή θα δημιουργηθεί), να έρχονται σε επαφή με όλους τους σχετικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών που κατέχουν ή εκμεταλλεύονται σκάφη με σκοπό τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων έρευνας και διάσωσης». Δηλαδή ΜΚΟ στην έρευνα και διάσωση(!) με την εποπτεία μίας επιτροπής που θα δημιουργηθεί. Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφερθεί ο ρόλος και οι κατηγορίες για την εγκληματική διακίνηση μεταναστών μέσω των ΜΚΟ, ειδικά στη Λέσβο κατά την "έρευνα και διάσωση".

Το σύνολο των σωμάτων ασφάλειας (Στρατός, Λιμενικό, Αστυνομία) εκφράστηκαν αρνητικά για το νέο σύμφωνο. Αντί να ενθαρρύνεται η αυτονόητη αποτροπή μιας προφανώς παράνομης παραβίασης των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων ακολουθείται και πάλι μια διαδικασία, που ευνοεί την υπερσυσσώρευση παρανόμων μεταναστών στα σύνορα μας με την Τουρκία . Θα πρέπει το Λιμενικό κυριολεκτικά να συνοδεύει τα δουλεμπορικά στις ακτές μας! Οι έλεγχοι που πρέπει να γίνονται στα σύνορα μεταφέρονται εντός των συνόρων. Στην πράξη αυτό ακυρώνει την δυνατότητά μας να προστατεύσουμε τα σύνορά μας (άποψη της Αστυνομίας και του Λιμενικού)!

 


Χαρακτηριστικότερο είναι το απόσπασμα από την ομιλία του εισηγητή της ΝΔ και βουλευτή Λαρίσης Μαν. Χαρακόπουλου προς την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, παρουσία του ευρωπαίου Επίτροπου Μαργαρίτη Σχοινά: «Δεν επιτρέπονται όροι που δυνητικά θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την κυριαρχία μας. Αν κάποιοι Ευρωπαίοι φαντάζονται τον Έβρο, τη Χίο, τη Λέσβο, τη Σάμο, τη Ρόδο σαν μια ευρωπαϊκή "νήσο Έλις", για εμάς οι τόποι αυτοί συνιστούν πάτρια εδάφη, των οποίων η ύπαρξη κατοχυρώνει την εθνική μας κυριαρχία και ελευθερία. Κι αυτό δεν το διαπραγματευόμαστε με κανέναν. Η δημιουργία ενός αγνώστου αριθμού δομών υποδοχής κατά μήκος των συνοριακών μας εδαφών θα απειλήσει την ίδια την κυριαρχία μας, και θα εκληφθεί ως ένα έμμεσο κάλεσμα για μετανάστευση».

Το "γκριζάρισμα" που ζουν εδώ και έξι χρόνια τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και ο Έβρος έρχεται με τον πιο επίσημο τρόπο, βήμα βήμα, να ολοκληρωθεί. Πριν, ήταν τα ανοικτά σύνορα που δημιούργησαν τα χοτσπότ ως αναγκαία. Σήμερα φυλάσσονται τα σύνορα, η κυβέρνηση πανηγυρίζει επειδή έχουν μειωθεί οι ροές, αλλά αυτά τα χοτσπότ δεν επαρκούν και θέλουν τη γιγάντωσή τους!

 

Ο νέος Λίβανος
Ο καταστροφικός σχεδιασμός Μηταράκη-κυβέρνησης (υπογραφή δεκαετές μνημονίου με κατασκευή πιλοτικού κέντρου Λέσβου 5000+, έξτρα ΠΡΟΚΕΚΑ, Υπερδομές σε Έβρο, Χίο, Σάμο, Λέρο, Κω) έχει σκοπό να εξυπηρετήσει ένα σύμφωνο που δεν έχει ακόμα ψηφιστεί (!) και κατά το πολιτικό φάσμα ολόκληρο, κυρίως όμως από τους ίδιους τους βουλευτές της Κυβέρνησης, απεμπολεί και γκριζάρει την εθνική κυριαρχία καθ' όλο το μήκος των ελληνοτουρκικών συνόρων!

Καθιερώνει επίσης την θανατηφόρα διέλευση του Αιγαίου, ως αναγκαία για το πολυπόθητο πέρασμα των μεταναστών σε ευρωπαϊκό έδαφος πριμοδοτώντας ταυτόχρονα τα δουλεμπορικά κυκλώματα και τα επεκτατικά σχέδια της Τουρκίας. Εγκλωβίζει, μεταφέροντας όλο τον γραφειοκρατικό μηχανισμό του ευρωπαϊκού ασύλου των βόρειων χωρών στα σύνορα. Μετατρέπει σε χώρο διαλογής ανθρώπων, σήμερα τα νησιά του Ανατ. Αιγαίου και τον Έβρο, αύριο, ίσως την Ρόδο ,την Κρήτη ή την Ροδόπη.

Ο εγκλωβισμός άγνωστου αριθμού χιλιάδων μεταναστών για πάντα, αρχικά στα νησιά και μετέπειτα στην ενδοχώρα, με δεδομένο ότι οι επιστροφές είναι ελάχιστες, οι μετεγκαταστάσεις είναι προαιρετικές και σχεδόν μηδενικές και η πριμοδότηση του νέου συμφώνου στους έχοντες θετική απόφαση ασύλου για εγκατάσταση στην πρώτη χώρα εισόδου, μετατρέπει την Ελλάδα σε νέο Λίβανο.

ΠΗΓΗ

 


ΕΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΑΡΙΟΝΕΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ...

ΟΣΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ, ΠΡΟΧΩΡΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ!!!

ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΧΡΟΝΟΣ...  ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ!!!

 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

14.0 ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

14.1. Πάγια θέση της Πολιτείας είναι ότι για να έχεις ειρήνη πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος για πόλεμο.
14.2. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει τις ένοπλες δυνάμεις και τα σώματα ασφαλείας παράγοντες ασφάλειας, ευημερίας και προόδου του Ελληνικού Έθνους.
14.3. Οι ένοπλες δυνάμεις θα ενισχυθούν και στους τρεις κλάδους τους και στον στρατό ξηράς και στο ναυτικό και στην αεροπορία με τα πιο σύγχρονα οπλικά συστήματα. Θα δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή των ανωτέρων οπλικών συστημάτων σε κατασκευαστικές μονάδες αμιγώς ελληνικές.
14.4. Θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα σύνορα, τόσο στην Ηπειρωτική Ελλάδα όσο και στα νησιά. Όλες οι περιοχές θα επανδρωθούν με υπερσύγχρονες μονάδες παρακολούθησης και άμεσης παρέμβασης τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε εξοπλισμό.
14.5. Ιδιαίτερη φροντίδα θα τηρηθεί για τη σίτιση και διαμονή στα στρατόπεδα. Θα τηρούνται υψηλές προδιαγραφές διαβίωσης γιατί οι ένοπλες δυνάμεις είναι πολύτιμες για την πολιτεία.
14.6. Τα κέντρα εκπαίδευσης και εξάσκησης θα είναι υψηλών τεχνικών προδιαγραφών και θα ακολουθούν αυστηρό πρόγραμμα εξάσκησης και ετοιμότητας άμεσης ανάγκης στη ξηρά, στη θάλασσα και στον αέρα.
14.7. Θα αξιοποιηθεί διεθνώς κάθε δυνατή συνεργασία, που μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη προς την επίτευξη αυτού του σκοπού. Θα δοθεί προτεραιότητα εφαρμογής καινοτόμων τεχνολογιών   Ελλήνων επιστημόνων και εφευρετών, που είναι προσαρμοσμένες στην γεωγραφική μορφολογία του Ελληνικού χώρου.
14.8. Θα σταματήσει η διαρροή των καινοτόμων αυτών εφευρέσεων προς ξένα προς το ελληνικό κράτος κέντρα εφαρμογής και θα εφαρμόζονται και εξελίσσονται μόνο από ελληνικά εργοστάσια σε συνεργασία με τις ένοπλες δυνάμεις.
14.9. Με απόλυτο σεβασμό η Πολιτεία έναντι αυτών που υπηρετούν το μέγιστο καθήκον της ασφάλειας της χώρας μας, τους διασφαλίζει ώστε να μην έχουν καμία αναστολή και εμπόδιο στην εκτέλεση του καθήκοντός τους.
14.10. Η Πολιτεία θα τους εξασφαλίσει μισθολογικά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά, ώστε απερίσπαστοι να εκτελούν το χρέος τους προς την πατρίδα.
14.11. Η γνώση τους και εμπειρία τους είναι χρήσιμη και απαραίτητη και ως τέτοια πρέπει να μεταφέρεται στους νεότερους αξιωματικούς υπαξιωματικούς και οπλίτες των ενόπλων δυνάμεων.
14.12. Η εκπαίδευση όλων των υπηρετούντων στις ένοπλες δυνάμεις θα είναι ύψιστης ποιότητος, καθώς επίσης θα γίνει αναβάθμιση σε όλες τις εγκαταστάσεις των ενόπλων δυνάμεων με απόλυτο σεβασμό για το έργο που έχουν αναλάβει.

 

17.0 ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ

17.1. Ο ρόλος του Λιμενικού Σώματος είναι να παράσχει ασφάλεια στην Πολιτεία στον θαλάσσιο χώρο και ειδικά σε όλες τις ακτογραμμές.
17.2. Έχει ιδιαίτερα αυξημένο ρόλο για την αντιμετώπιση της μάστιγας της λαθρομετανάστευσης και του λαθρεμπορίου. Οι ανάγκες του Λιμενικού Σώματος για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που δημιουργούνται στο θαλάσσιο χώρο μας είναι και ποσοτικές και ποιοτικές.
17.3. Είναι απαραίτητο να καλυφθεί με κάθε δυνατή τεχνολογική εξάρτηση το Σώμα ώστε ο έλεγχος να γίνεται με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο.
17.4. Κάθε νησί και πολύ πυκνά σε στρατηγικά σημεία των ακτογραμμών μας πρέπει να υπάρχει βάση ταχύπλοων πλωτών μέσων ώστε να αντιμετωπίζονται όλες οι καταστάσεις τάχιστα και αποτελεσματικά.
17.5. Οι υπηρετούντες στο Λιμενικό Σώμα θα έχουν την καλύτερη εκπαίδευση καθώς επίσης την προσοχή της Πολιτείας για το έργο που επιτελούν με ικανοποιητική αμοιβή και ασφάλιση ώστε να υπηρετούν ανεπηρέαστοι το καθήκον τους.

 

20.0 ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

20.1. Αποτελούν Εθνικό παράγοντα ασφαλείας, εσωτερικό και εξωτερικό.
20.2. Οι μυστικές υπηρεσίες θα εργάζονται αποκλειστικά προς όφελος και εξυπηρέτηση του Ελληνικού Έθνους και κανενός άλλου.
20.3. Οι μυστικές υπηρεσίες έχουν επιφορτιστεί ένα τεράστιο έργο, που είναι άκρως κρίσιμο για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους μας.
20.4. Η Πολιτεία θα εξοπλίσει και θα εξασφαλίσει με όλα τα υπερσύχρονα μέσα την υπηρεσία της Εθνικής Ασφαλείας.
20.5. Θα παράσχει κάθε υλικοτεχνική υποδομή, ανεξάρτητες πηγές πληροφοριών και προσέγγισης από δορυφορικές εγκαταστάσεις μόνο Ελληνικές και συστήματα υποβοήθησης του έργου τους.
20.6. Μισθολογικά θα είναι πλήρως καλυμμένοι για να προσφέρουν τις άκρως απαραίτητες – χρήσιμες υπηρεσίες τους προς την Πολιτεία.

 

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.

 

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

1.1. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.
1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.
1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.
1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.
1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.
1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.
1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.
Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.

ΠΗΓΗ: https://newgavridi.blogspot.com/2021/03/blog-post_21.html?fbclid=IwAR1Du2T07K0MoSq7tUJhUp0JJDWlCzF2Mfgy06EuGcDTWKyZEFQbfUaaVxo

 

ΑΜΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΙΑΤΡΟΣ 
ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΤΗΛ: 6948787560
p.arseniou@gmail.com

 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – YOUTUBE

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

 

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΥΣΗ» ΜΕΡΟΣ 2ο

ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΥΣΗ» ΜΕΡΟΣ 2ο Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότερα ζευγάρια καταφεύγουν σε μεθόδους τεχνητής γονιμοποίησης (εξω...